آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزیده: به کادرفنی تیم ملی اعتماد کنید|توانایی عطایی از سیچلو بیشتر است

  • کد خبر: ۷۹۷۶۴
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
جزیده: به کادرفنی تیم ملی اعتماد کنید|توانایی عطایی از سیچلو بیشتر است
تیم ملی والیبال با شکل و شمایل جدید بامداد فردا راهی ژاپن می‌شود تا در بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و اقیانوسیه شرکت کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از حدود ۱۰ سال فرصتی پیش آمد تا تیم ملی والیبال با کادر تمام ایرانی در یک آوردگاه رسمی شرکت کند. عظیم جزیده بازیکن سابق تیم ملی و دستیار بهروز عطایی در این باره می‌گوید: بعد از المپیک بازیکنان حال و هوای خوبی نداشتند، اما عطایی به خوبی شرایط را مدیریت کرد تا بازیکنان آن تاملات شکست‌های بازی‌های المپیک و لیگ ملت‌ها را به دست فراموشی بسپارند. اکنون که تیم راهی است، بازیکنان با جان و دل تمرین کرده اند و انگیزه مضاعفی دارند و من اعتقاد دارم که اتفاقات خوبی در ژاپن خواهد افتاد.
جزیده با اشاره به اشتباهات آلکنو سرمربی روسی در المپیک و جام ملت‌ها می‌افزاید: من با مربیانی، چون پارک کی وون و سیچلو کار کرده ام، اما اعتقاد دارم که عطایی بیشتر از آن‌ها توانایی اداره تیم را دارد. ۷۰ درصد تیم تقریبا حفظ شده و با جوان‌هایی که داریم، همانند صابر کاظمی، جواد کریمی، میثم صالحی و ... در لول بالایی بازی می‌کنند.
او در پایان گفت: باید فرصت بدهیم تا این جوان‌ها خودشان را باور کنند و امیدوارم که داورزنی ریاست محترم فدراسیون تا المپیک فرانسه به این کادر و بازیکنان اعتماد کنند. مطمئن باشید که نتیجه قابل قبولی خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->